2010. március 27., szombat

Zámbó Jimmy - Más lettem én (My friend the wind)


Más lettem én, És más a világ. Ki mindig sírt, Most válaszra vár. Mért rohan el Az a percnyi boldogság? Mért tart soká A szomorúság? Boldogan élj, Óh, Föld és Világ! Uram, segítsd Az embert tovább! Mutass utat, Mert nélküled úgy is elveszünk! Segíts nekünk, Óh, légy velünk! Én mindent megteszek, Hidd el, hogy boldogok legyetek, Légy te is az, aki nem gyűlöl sohasem, Békében, boldogan töltsd meg a szívedet! Óóó... Hidd el, így jobb leszek én is, És jobb lesz majd a világ, Eltűnik minden, mi rád teszi bánatát, Nyisd meg a lelked, és tárd ki a szívedet! Óóó... --- Boldogan élj, Óh, Föld és Világ! Uram, segítsd Az embert tovább! Mutass utat, Mert nélküled elveszünk! Segíts nekünk, Óh, légy velünk! Boldogan élj, Óh, Föld és Világ! Uram, segítsd Az embert tovább! Mutass utat, Mert nélküled úgyis elveszünk! Segíts nekünk, Óh, légy velünk! Én mindent megteszek, Hidd el, hogy boldogok legyetek, Légy te is az, aki nem gyűlöl sohasem, Békében, boldogan töltsd meg a szívedet! Óóó... Hidd el, így jobb leszek én is, És jobb lesz majd a világ, Eltűnik minden, mi rád teszi bánatát, Nyisd meg a lelked, és tárd ki a szívedet! Óóó... Ná-ná-ná, Ná-ná-ná...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése