2010. május 1., szombat

ANYÁM TE MINDENEM


Egy kis verset súgott nekem
A szerető szívecském,
Megtanultam s el is mondom
Édesanyák ünnepén.

Reggel imám azzal kezdem,
Este azzal végzem,
Az én édes jó anyámat
Áldd meg s tartsd meg Isten.







Egyszer volt, hol nem volt, egy gyermek, megszületni készült.
Egy napon a gyermek így szólt Istenhez:
" Azt beszélik, holnap leküldesz a földre, de hogyan fogok ott élni,
hiszen olyan kicsi és védtelen vagyok?
Isten azt válaszolja: "
A sok angyal közül kiválasztottam egyet n
eked. Várni fog téged, és vigyázni fog rád".

De mondta a gyermek

- itt, a Mennyországban nem teszek mást, csak énekelek és mosolygok. Erre van szükségem, hogy boldog lehessek.
Isten így szólt:

" Az angyalod minden nap fog énekelni neked. És érezni fogod az
angyalod szeretetét, és boldog leszel."
És mondta a gyermek,
hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem értem a nyelvüket?

Az könnyű- mondta Isten-
" Az angyalod meg fogja tanítani neked a legszebb és legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz, és az angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani, beszélni".
A gyermek felnézett Istenre, és így szólt:
És mit fogok tenni, ha veled akarok beszélni?

Isten rámosolygott a gyermekre, és azt mondta:
" Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet, és megtanít imádkozni".
A gyermek azt mondta:
Úgy hallottam, a földön rossz emberek vannak. Ki fog engem megvédeni?

Az Isten megölelte a gyermeket és azt mondta:
" Az angyalod óvni fog téged, akkor is, ha ez az élete kockáztatásával jár!"

A gyermek szomorúan nézett és így szólt:
De mindig szomorú leszek, mert nem láthatlak téged.
Isten megölelte a gyermeket.

" Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam, és meg fogja mutatni, hogy hogyan juthatsz vissza hozzám, habár én mindig melletted leszek. Ekkor nagy békesség volt a Mennyben, de már hallani lehetett a földi hangokat.
A gyermek sietve megkérdezte: Istenem, ha most mennem kell, kérlek, áruld el nekem az angyalom nevét!I
Isten így válaszolt:
- Az angyalod neve nem fontos- Egyszerűen csak így fogod hívni: ANYUCI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése