2011. március 27., vasárnap

Omega...Én elmegyek...

Én elmegyek
Szólt a kisgyerek
Neked elmondom
Másnak senkinek
Majd addig megyek
Míg lesz egy kis sziget
Ahol boldog leszek
Én elmegyek
Itt az emberek
Ahogy néznek rám
Érzem, hidegek
Hát addig megyek
Míg lesz egy kis sziget
Majd írok neked



Nem szóltam neki
Nem mondtam
Nincsenek szigetek
Csak azt mondtam
Fiú, ég veled
Várom a leveled



Én elmegyek
Itt az emberek
Ahogy néznek rám
Érzem, hidegek
Hát addig megyek
Míg lesz egy kis sziget
Majd írok neked



Nem szóltam neki
Nem mondtam
Nincsenek szigetek
Csak azt mondtam
Fiú, ég veled
Várom a leveled



Nem szóltam neki
Nem mondtam
Nincsenek szigetek
Csak azt mondtam
Fiú, ég veled
Várom a leveled




Nem szóltam neki
Nem mondtam
Nincsenek szigetek
Csak azt mondtam
Fiú, ég veled
Várom a leveled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése